pondělí 10. června 2013

Den 18

Sobotka, hned ráno další ekšn v podobě zkoušky sboru, takže snídaně rychlá, protože mi trošku nezazvonil budík, tak tak jsem se stihla nachystat.
Vzhledem k tomu, že se na chvíli vyčasilo tak jsme si doma na oběd ugrilovali nějaké to naložené kuřecí maso a po dvouhodinovém vytrávení jsem mohla po dlouhé době zase nazout boty a jít si zaběhat.

Chodívám se proběhnout  proběhnout každý den obvykle v podvečer ( jestli to počasí dovolí) hned za barákem, přejdu pár políček, louku a máme tam pěknou komunikaci třetí třídy s občasnými " krátery" :D Do vedlejší vesnice to na zvlněném terénu do kopečka a  z kopečka a zatáčka a druhá dělá kolem 2-2,5 km, ( podle toho z které polní cesty vyběhnu) a na zpět. Před a po si protáhnu svalstvo, což je nezbytné pro každý sport! Rychlost odhadnout nedokážu, běží si vlastním tempem, někdy pomaleji, někdy přidám, delší kroky střídají ty menší apod. Jak už jsem zmiňovala, auto projede průměrně jedno za hodinu, takže jsem zcela nerušená, potok bublá, povrch je sice asfaltový ( není to moc dobré pro kyčle a kotníky, lepší jsou travnaté terény, ale co nadělám), nové tenisky mi vyhovují, snad nedělám nic špatně ;)

Večer jsem však neodolala skleničce dobrého vína, olivám a velmi tučnému balkánskému sýru- kalorické bombě. Bylo mi to jedno, protože jsem měla z dnešního dne radost, malé provinění budiž odpuštěno :D Jo a taky tři čtverečky čokolády :D



Žádné komentáře:

Okomentovat

A co vy na to? :)