neděle 19. ledna 2014

Workout diary- Leden 2014



6 komentářů:

  1. Pěkně jsi cvičila :) určitě se inspiruju a někdy si zacvičím to Booty Shaking :D to mě rozesmálo docela :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jako je to srandovní :D cvičí se to srandovně, ale na druhý den jsem se nemohla ani otočit :/

      Vymazat
  2. Mrknu na tu Tiffany Rothe, ať poznám taky něco nového. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo zkus :) já jsem se právěže přihlásila k výzvě, cvičíme měsíc s Tiffany, ale jak vidíš, po dvou dnech jsem to vzdala... cosi se mi ty její workouty nelíbí, má zvláštní cviky a mě to za prvé moc nebaví a za druhé mi některé vážně nesedí :(

      Vymazat
  3. pěknéé :) fitnessblender je super :)

    OdpovědětVymazat
  4. super, určitě něco oz toho vyzkouším... taky mám ráda, když to je každej den něco jinýho :) moc se mi to líbí

    OdpovědětVymazat

A co vy na to? :)