středa 23. dubna 2014

InBody měření a skvělý den :)

Uf, kde začít.
Takový článek jsem ještě nepsala, ale upřímně jsem se těšila, až budu moci ukázat nějaké  lepší  výsledky.
Jak možná z předcházejících článků víte, s hubnutím a psaním tohoto blogu jsem začala skoro před rokem ( za měsíc budeme slavit první výročí- juch juch). Jak jsem celý rok prožila napíšu v narozeninovém článku :)

Dnes bych se chtěla podělit o zprávu, která mi zlepšila i tak dobrý den ( dobrý protože začínaly prázdniny) šla jsem si totiž zjistit, jak to se mnou vypadá a zdali mé úsilí bylo ku prospěchu či nikoliv...
Řeč je o měření InBody! A co že to vlastně je?

InBody 230 je taková šíleně drahá věcička ( kolem 150tisíc.), přístroj nevelkých rozměrů, na který si stoupnete, uchopíte do rukou páčky ( ha a právě jsem si vzpomněla na mimoně- pááčku, hračku, jo aha pááčku :D), tak vám změří nejen celkovou váhu, ale  podá detailní analýzu o složení těla. Hmotnost svalů, tukové tkáně, vody v těle, minerálních látek, BMI index, určení obezity. Také  rozebere části těla v procentuálním hodnocení včetně  doporučeného denního příjmu kalorii, vygeneruje běžný rozsah k  vaší výšce a věku aj . No prostě něco, co naše obyčejná váha v koupelně prostě nesvede :D
Samotné "skenování" zabere několik minut, ale hlavní je následná konzultace nad údaji, grafy a procenty, kde krásně vidíte kolik vám váží svaly na ruce, že na nohách máte víc tuku, jestli máte otoky, zdali jste v kondici, jaké jsou proporce vašeho těla apod. Obvykle cca za půl hodinky je po všem :) Obdržíte áčtverkový papír s hlavními výsledky a odkráčíte domů.

Na minulý čtvrtek jsme jeli celá rodinka na nákupy na Vsetín, tak jsem tedy odhodlala a objednala se k certifikovaném poradci  k paní Mgr. Martině Bierské (http://www.poradnamartina.cz/), ke strašně milé usměvavé paní, se kterou jsem pak diskutovala o výživě a kulturistice ještě další hodinku a bylo to moc fajn :) Měla ze mne radost, že mi nemusí moc vysvětlovat, že už něco vím, a dokonce se i divila, co já tam vlastně vůbec dělám, když žádnou odbornou pomoc nepotřebuji :D

mám svalnatější nohy :D to bylo asi po leg day, co jsem měla den předtím :D

Odcházela jsem se strašně dobrým pocitem, spokojená, že všechno funguje jak mám, že už mám dle výsledků muskulární (svalnatou, sportovní postavu, yeaah! ), že mi nic nechybí a že jsem absolutně zdravá :)

Plánovala jsem taky, že si dám pěkně cardio a půjdu plavat do městských lázní. Dávala jsem si na čas, stavila se ještě u taťky v práci ( kde mě spolupracovníci po dlouhé době ani nepoznali :D).
V klidu jsem si zašla do obchodu, najedla se, ale když mi pak taťka oznámil  v kolik je velitelský čas, že musíme ještě  vyzvednout mamku od kosmetičky, tak jsem vypálila k vodě.
V časové tísni jsem stihla přeplavat pouze 30* 25m bazén, přitom jsem si ještě dávala pozor na svůj palma culík, abych si nenamočila vlasy ( venku ten den děsně foukalo a to by nedopadlo dobře). Což se ovšem nepodařilo, protože nějaký pán super plavec se strašně předváděl,  musel mi dát najevo, že je v té dráze pro kondiční plavání rychlejší, proto usilovně plaval kraula a stříkal vodou všemi směry, takže jsem ve výsledku vlasy stejně mokré měla :P
Mimochodem, byl tam celkem pěkný vypracovaný plavčík, který po mě občas hodil očkem ( jo jasně :D) ale já dělala, že mě nezajímá :D



Potom jsme jeli do Kauflandu nakoupit na svátky. Byla tam doslova kalamita! Prázdný košík nebyl skoro žádný, lidí všude kolem, tlačenice, hrůza, děs. Bojový úkol zněl jasně- co v nejkratším čase se odtud dostat ven ( miluji když létám se zeleninou mezi uličkami :D). Celá rodinka se pak setkala u pokladen, kdy si každý nesl svůj náklad ( já tvaroh, tvaroh, okurka, tvaroh, rajčata a zase tvaroh :D ). Mraky jídla a taťkův účet byl zas o něco chudší.

V DM drogerii mi maminka koupila sójové mléko od Alpra, bulgur od Alnatury a proteinovou tyčinku Sportness s příchutí cookies, protože jsem po plavání začínala mít hlad ( recenzi na ně taky bude :)

A pak jsem zabrousila do Sportisima. Dostali jsme s bratrama  od babičky peníze na Velikonoce, že prý nám sladké kupovat nebude, ať si koupíme něco sami ( jupí babi, konečně to někdo pochopil! :D).

Vzhledem k tomu, že z posilovny začínám mít z těch těžkých činek  mozole  a hlavně, že mi to bradlech klouže, tak jsem měla jasnou volbu- rukavice na posilování. A nic víc si Karolíno už nekoupíš!
... jo jasně :D znám se
Jen tak náhodou jsem tam přehrabovala stojan s funkčními triky a našla jsem tam tohle fialové od Arcore jen za 299,- poslední S :D juch juch!

Dojeli jsme domů s jídlem jak pro malý polský zájezd.
Challenge no.2:  všechno to vyskládat do ledničky.
Jako bylo toho fakt hodně, ( zelenina kam se podíváš :D), celou tu dobu jsme se smáli, že to tam nedáme ( tak tak se to tam vlezlo :P) Taťka nakonec trefně  prohlásil, že je to bylo hotový tetris :D

A protože byl zelený čtvrtek, tak jsem uvařila špenát s volským okem a brambory. Všechno bylo zelené, dokonce i taťka :D

13 komentářů:

  1. Jo, skládání jídla do ledničky, to je vždycky sranda :-D
    Gratuluju k hezkým výsledkům :-) Taky jsem byla nedávno takto potěšená :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Máme stejnou ledničku! A po nákupu je sakra malá :\ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt? :D jo je pokaždé malá a já můžu na dávát jak chci, ale víc věcí tam nedostanu :D

      Vymazat
  3. Gratuluju k tak hezkým výsledkům, je vidět, že ti to prospívá a že se máš dobře! To ti moc přeju. Lednice je úžasně plná :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju k příjemným výsledkům! :)) Zdraví je to hlavní! :))
    A napráskaná lednička nemá chybu. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Na In body sa tiez v najbližšiom case chystam tak som sama zvedava ako to dopadne .... Super, že ti výsledky dopadli pozitivne! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě dobře, když jíš dobře a cvičíš, tak se to projeví :) díky

      Vymazat
  6. Ta ledníčka je boží :D.Takhle jsme ji dlouho neměly narvanou :D

    OdpovědětVymazat
  7. Chci větší ledničku prosím :D

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji k super výsledkům na InBody! Uvažuji,že bych tam také někdy zašla,ale trochu se bojím,co by mi řekli:D
    Jinak ta lednička mě vážně pobavila,ta naše je bohužel spis věčně prázdná :((

    OdpovědětVymazat
  9. A můžu se jen zeptat? Kolik to tak stojí, to Inbody, nemyslím ten přístroj, ale když si tam zajdeš se změřit :D A jestli to zde máš napsané, tk pardon, možná že jsem to přehlédla :) .. Jinak strašně ti závidím ty ledničku plnou zdravých věcí :3 Rodičům totiž jaksi zdravá výživa nic moc neříká :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ta lednička super !!! :D musela byt zabava to všechno uspořádat...
    a věta "všechno bylo zelené dokonce i taťka" - pobavila :D

    OdpovědětVymazat

A co vy na to? :)