neděle 6. dubna 2014

Noví pomocníci do kuchyně a hory jídla

Žeru jak tank! Ale to už o mě možná tušíte, a já si to taky začínám uvědomovat.
Na posezení dokážu sníst celou okurku a to ani nemrknu ( hlavně v pátek ve folkloru si ji dopřávám s nízkotučným kefírovým mlékem), všichni mají blbé poznámky, ale beztak mi ji jen závidí :D

Miluji pondělky, ačkoliv těch 11 hodin ve škole je vysilující, vždycky přežívám s pocitem, že pro mě přijede maminka a pojedeme doplnit zásoby, které jsme o víkendu vyžrali :D ( doslova :D)
Vždycky vybílím PennyMarket, poberu všechno ovoce i zeleninu, naházím si tam jogurty, luštěniny a pak jen mamča u poklady obrací oči, kolik za mne zase vyplázne :D A to ještě nepočítám to, co do košíku naházela ona :D

to je prosím můj klasický pondělní nákup, jenom pro mě! :D Ne kecám, samozřejmě se i rozdělím, výhodou je to, že o tyto suroviny u nás doma moc bitka není. Ale záhadně mi mizí banány :D 

další z pondělních nákupů :D


Dlouho jsem snila o digitální kuchyňské váze, protože jsem potřebovala zjistit, jestli vážně jím jak otesánek a abych dokázala odvážit suroviny pro pečení, protože jsem absolutní lempl a neumím to s tou, se kterou se to musí závažím vyrovnávat :D
Tak jsme objednali v den bez poštovného na Tchibu tuhle červenou placku, která teď visí v kuchyni na praktickém místě na stěně :) 
Stála 399,- a rozhodně si myslím, že to nebyla špatná investice ;)


Další super pomocníkem z Tchiba je tento multifunkční sekáček na sekání bylinek, oříšků, ovoce i zeleniny. Miluji kuřecí kari placky s celerem, ale vzhledem k tomu, že mě nebavilo vytahovat velký mixér, abych na kostičky posekala celer, a celkově umývání toho robota zabralo víc času než samotné sekání, tak jsem si tuto baštu dopřávala jen raz za uherský rok.
S tímto zeleným hříbkem mi to zabere 15 sekund a mytí takové malé nádobky mi vůbec nevadí  

Vyhrála jsem ho na plese, ale kdybych o něm věděla dřív, tak si ho už dávno koupím! A vy si ho můžete pořídit také za fantastickou cenu 499,- na:  https://www.tchibo.cz/multifunkcni-sekacek-p400048534.html
( teď si připadám jak Horst Fuchs v teleshoppingu o půl paté ráno na Nově :D

Používáte také kuchyňské roboty, nebo jste zastánci tradičního ručního sekání? :)
To je prozatím z mé strany všechno,až na něco nového narazím, určitě o tom zase napíšu :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

A co vy na to? :)