neděle 6. dubna 2014

Food diary II.

Uvařím, vyfotím a potom teprve jím :) Doma se mi už smějí, že než já si to všechno naaranžuji, dojdu pro foťák, pětkrát to blejsknu ze všech úhlů, že už to ani teplé mít nebudu. No co, nemůžu přece zanedbávat svoje čtenáře a tak fotím každou kravinu, každé sousto :)


sobotní snídaně v posteli :) Nomina vícezrnná kaše, jahody, banán, arašídové máslíčko, makadamové ořechy, slunečnice, datový sirup

žitné těstoviny, quinoa, originál tofu, vařené fazolové lusky, vejce na tvrdo

zase lívance, zase jahodové :D ( už si připadám trapně, všechno s jahodami, ale poslední vanička padla včera) :D
celozrnné pšeničné těstoviny, restovaná zelenina, kuřecí maso, jogurt, mix salátů

lilek zapečený s kuřecím masem, hermelínem,  celozrnné pšeničné těstoviny, moc moc zeleniny :) se ti povedlo mami :-*

kopřivový detox ala kopřivový špenát, lněné semínko, uzený kapr, červená čočka, kopřivový čaj :)

rýžová Nomina, mražené lesní plody, kešu, kokos, javorový sirup

první grilování v sezóně :) špaldová placka  ( špaldová mouka + vlažná voda), kuřecí maso v jogurtu, bylinkách a chilli, zeleninový salát

můj první flapjack ♥ moje nová závislost :) tenhle je datlový 

těstovinové duo - moje žitné s lusky, vejcem, quinou, spolužačka kukuřičné s kukuřicí, cibulí a paprikou :)

jestli je něco lepšího než grilovaný lilek, rajčata a žampióny, tak sním pytlík chipsů :D naprosto jednoduché, delikátní ♥ + kuřecí maso v jogurtu, bylinkách, jogurt, zelenina, tzatziki koření

žranice po leg day, zasloužená ! :)

jahodové lívance, tvaroh, javorový sirup a jahody, které už mi lezou krkem :D dám si pauzu

rýžová nomina kaše, mango, kiwi, goji, slunečnice, karob, javorový sirup

premiéra s cizrnou  ( nom, nom) :) + svíčková, vepřové maso vařené, zeleninka :)

mega snídaně pro ty, co si ponocují do noci jak králové a ráno umírají hlady ( tu druhou půlku celozrnné bulky jsem snědla až na sváču, takový jedlík nejsem :D ) + nomina rýžová, kiwi, pekanové ořechy, chia semínka, lesní plody, javorový sirup

hovězí roštěnky, rýže, polníček, ledový salát a okurka 

zeleninové trio i na večer + 2 vejce na jarní cibulce s celozrnnou bulkou ( která na fotce nebyla zachycena :D)

1 komentář:

  1. Teda to jsou nááádherné fotky! Vždycky mě příspěvky tohoto typu dostávají na kolena. ♥
    U nás doma se mi dřív také smáli, jak tím talířem pořád točím a hledám to správné světlo. :D Ale už je to přešlo. :))

    OdpovědětVymazat

A co vy na to? :)