pondělí 10. června 2013

Den 17

Pátek, pátek, pátek.
Dnes bez cvičení, protože jsem byla vystupovat se souborem a dojela jsem až pozdě večer. Na zkoušce jsem  měla menší problém a to se zádama. Už od pondělí mě pichalo v křiži a při rozcvičce jsem zase nějakým způsobem natáhla a bolest byla už ostřejší a nesnesitelná. Nakonec jsem to musela rozehnat práškem a jaksi jsem to potom odtančila.
K jídlu: snídaně dostatečně zasytila, oběd lehký v podobě pohanky na slaný způsob, svačinka ochucený mléčný nápoj. Ze zásady v pátek nejím maso, ale po odtančení jsme všichni dostali jednu nožku grilovaného "cigára" a nikdo si nemohl vybírat. Schválně se podívejte, kolik tato tenká nožka uzeniny má kalorii, až je to k nevíře!


*- zapomenutý chleba :D
1x krajíc (50 g)122 kcal


to co mě baví už 13 let :)





Žádné komentáře:

Okomentovat

A co vy na to? :)