pondělí 10. června 2013

Den 19

Ráno v neděli nesnídávám, jednak stávám po sobotě asi v 10 hodin a o půl 11 je u nás mše a dodržuji eucharistický půst, takže po kostele kolem 12h ( než přijdu domů a kdesi cosi) pravidelně míváme oběd. Už to tak mám několik roků, navykla jsem tomu a nezměním to ( ani  nechci, neděla budiž  den kdy se nedodržuje snídání).
Poslední dobou míváme často maso- buď kuřecí naložené nebo vepřový přírodní plátek, který byl i dnes a zase s bramborami. Těch si dávám opravdu málo, protože je lepší jíst samotné maso a pouze se zeleninou. Často k tomu přidám i lžíci ( nebo dvě) obyčejného bílého jogurtu, místo překyselených chemických dresingů ( fuj, už bych to do huby víckrát nedala a mluvím i o tatarce a majonéze).

Kupodivu dnes je zase hezky, po obědě neváhám a vytáhnu kolo a rozhodnu se pro delší projížďku. A tak se i stalo. Výbavu mám takřka kompletní, chybí mi už jen cyklocomputer, abych si trasu nemusela vyměřovat přes google mapy :P ( hodlám si jej brzo pořídit). Snažila jsem se podat co nejrychlejší čas, ačkoliv slunce pálilo do zad nemyslím si, že jsem jela bídně. Po zhruba 3 hodinové cestě ( včetně návštěvy kamarádky) jsem u byla doma.  Odpoledne bylo ta tam a  výsledkem byly bolavé nožky, od dresu  směšně  opálené ruky  ( které začínají nad loktem a končí u zápěstí, prsty jsou zase bílé, protože jsem si vzala i rukavice), vypadá to fakt komicky :D.

  Google nezná polňačky, protože z Bohuslavic do Popova jsem jela lesní zkratkou, takže těch kilometrů bude o cosi míň :D






Žádné komentáře:

Okomentovat

A co vy na to? :)