čtvrtek 30. května 2013

Den 08

Doplňuji včerejší den, který jsem také nestihla dopsat, protože jsem se učila až dlouho do noci, čili spánek na druhý den těžce scházel.

 A konečně po dlouhé době vysvítilo na chvíli sluníčko a mohla jsem se proběhnout a trochu se vyvětrat. Klasický střelenský okruh ( 4km, zvlněný terén), ačkoliv jsem čekala, že s kondičkou na tom budu trochu hůř, ale nebylo to vůbec špatné. Lehkost nohou, výdrž a dýchání jsou známky pravidelného trénování. Taktéž si dobře vyčistíte hlavu, protože nemyslíte na nic jiného, než na to jak se vám střídají nohy, cítíte srdeční tep,vnímáte okolí, bublající potok, západ slunce a připadáte si strašně volně a nesvázaně a nezatěžujete hlavu ničím jiným. Aspoň tak já to cítím a v poslední době se na to večerní proběhnutí vyloženě těším.:)

Středa 29.5.2013
Pitný režim:  2,3l ( z DDP 2,5l) pozn. wuhuuu zlepšení ;)



Kuřecí kousky v kari omáčce s těstovinama ( vl. úprava):
- kuřecí maso
- sůl, pepř, kari
-olivový olej ( je lepší než slunečnicový, podporuje spalování tuků)
-oregáno ( tymián)
- jogurt ( zakysaná smetana)
- pár kapek citrónu

Kuřecí maso nakrájíme na menší kousky, osolíme, opepříme, přidáme kari a orestujeme na pánvi s olivovým olejem. Poté přidáme jogurt a bylinky a chvíli mícháme. Pro výraznější chuť můžeme přidat pár kapek citrónu.

pozn. nutno také podotknout, že jsem asi 2h na poli okopávala brambory, nějaký výdej tam byl, ale program asi práci na poli nevede, tak nevím kolik kcal jsem spálila :D





Žádné komentáře:

Okomentovat

A co vy na to? :)