pondělí 27. května 2013

Den 06

Vypadal už o něco líp, začal pravidelný režim, školní týden a přesně časově určené aktivity, ovšem stále mi to kazí počasí, a proto nemůžu chodit běhat ven a zajet si pořádně na kole.

Dnešní snídaně v režii dvou menších krajíců slunečnicového tmavého chleba, plátek ( nejspíš) vepřové šunky, okurky a červená paprika ( ty já moc ráda). Šálek neslazeného ovocného čaje a 2dl čisté vody. Zhruba 161kcal- na snídani hodně málo, velká chyba, musím se polepšit. Problém je hlavně v tom, že ráno nestíhám. To se musí změnit.

Dopolední svačina ve škole:  instantní rýžové vločky Arax uvařené v  polotučném mléce,1ks banánu, lžíce včelího medu, lískové oříšky. Jídlo má největší podíl sacharidů a energii z něj ve škole odebírá právě mozek. Dle doporučené denní dávky mám sníst denně 286g sacharidů, které by měly tvořit 50-55% přijaté energie ( 1g = 17kJ), kvůli vysoce aktivnímu pohybu ( kt. zahrnuje cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání, takže index 1,725 sedí do výpočtů). Svačina byla v normě.


Odpolední vyučování v pondělí mám až do 4 hodin, takže jsem si musela nahradit i oběd. Tvořil ho sýr Cottage, 1 celozrnný rohlík a zelenina ( hádejte která). Přibližně 595kcal.
Po škole jedny Bebe kakaové sušenky ( 222kcal).

První večeři tvořilo včerejší kuřecí maso ve stejné gramáži jako včera, není nutné znovu vypisovat. KH= tentokrát okolo 411kcal.
Cvičit by se mělo 1-2h po jídle. Dnes jsem vyzkoušela další z workoutů ze série FitnessBlender, dnes 30minut HIIT cardio a abs. Nohy dostávají zabrat, je zde totiž hodně výskoků, squotů a běhu. Zatím je to stále výzva, ale už si zvykám ;)



Na druhou večeři jsem si dala misku zapékaných Müssli s banány a čokoládou od Bona vita s mlékem= 136kcal.

Pitný režim už se trochu zlepšil: 1,9l z 2,5 :)
Neustále však hledám jestli výdej a příjem vzhledem k mé váze a aktivitě stačí nebo jestli dělám něco špatně. Je dobré si ověřovat informace z různých zdrojů. Doufám, že ty správné pokyny mám.

Žádné komentáře:

Okomentovat

A co vy na to? :)