pondělí 27. května 2013

Den 05

Předem se omlouvám, že jsem článek neuveřejnila včera, ale nějak mi na to nezbyl čas. O včerejší neděli můžeme taktéž mluvit jako o krizovém dnu, protože jsem zase celé dopoledne a odpoledne strávila mimo domov, bez pohybu a bez  pro mne řádného jídla.

Ráno jsem nastartovala metabolismus miskou obyčejných cornflaků ( neslazených) s mlékem. Poté jsem  už cca od 10h do 8h večer nebyla doma, hrála jsem s dechovkou na místním hasičském výročí založení sboru. Z mé strany celkem zabitý den.

Na oběd jsem neměla na výběr: menší talíř poctivého slepičího vývaru s nudlemi a jako druhé vepřo-knedlo- zelo, celkem těžké tučné jídlo, takže jsem ho omezila ( pouze 1 a půl knedle ze 4,maso a trochu zelí). Jez do polosyta, pij do polopita.
 Do svého jídelníčku ( na předevčírem zmiňované stránce  http://www.kaloricketabulky.cz/ ) jsem si  odklikla 250g (absolutně netuším kolik to mohlo vážit, ale na internetu jsem našla, že optimální váha porce pro dospělé je kolem 400-500g, já jsem snědla slabou půlku. a kalorická hodnota byla rovna 821kcal.- což na oběd není tak zlé a ku svému vlastnímu prospěchu si raději přidám gramáže, než abych si jí dala málo a očekávala velké výsledky). Na pití voda citrónem. Nutno také podotknout že jsem měla alkoholický přípitek a slabé 3 panáky slivovice ( jsem si vědoma toho, že tato informace by neměla být zveřejňována vzhledem k mé nezletilosti, ale když jsem řekla, že budu psát všecko, tak všecko!)
 Bohužel jsem neodolala několika vdolečkům a frgálům. Nicméně kalorická hodnota byla rovna taktéž kolem 821kcal- spíše to vypadalo na druhý oběd :D Když ale vezmu v podtaz, že od 12hodin zhruba do 7 nebylo ( zase) k snědku nic jiného, tak je to celkem přijatelné. A zase jsem to splachovala vodou.

Pohyb nebyl žádný. Jen sedíš, sleduješ noty a hraješ. Večer už jsem byla tak vyčerpaná a navíc už bylo pozdě na to, abych začala v baráku skákat s FitnessBlendrem. Takže kromě trávení potravin  ( které tvoří 10% přijaté potravy) jakožto "aktivního" pohybu, které v celkovém součtu bylo kolem - 266kcal ( vč. bazálního metabolismu) jsem nemohla čekat žádnou senzaci.

Večeře už však vypadala líp. Nakládané kořeněné kuřecí maso orestované na pánvi s olivovým olejem, slunečnicovým chlebem, zeleninovým salátem a kyselou zálivkou a jako gyp bílý jogurt. Opravdu výtečná chuť a mělo to pouze ( dle mých složitých matematických výpočtů) pouze 345kca.. Měla jsem to krásně naaranžované, vyfocené, jenomže já koza jsem to z foťáku omylem smazala. Šikula!

Žádné komentáře:

Okomentovat

A co vy na to? :)