čtvrtek 23. května 2013

Den 02

Dnes jsem si krapet pospala. Miluji ředitelské volna kvůli maturitám. Nicméně mě už v 9 vzbudil hovor od mamky. Moje jednodenní volno mi částečně zaplnila domácími pracemi. Alespoň jsem se nenudila.

Včera jsem se také rozhodla, že dnes si něco uvařím na oběd. Minulý týden bych s tímto krutým předsevzetím bojovala, protože vaření moc v oblibě nemám. Vařím ( jestli se tomu vlastně dá říkat vaření) jenom když je krizová situace a mám opravdu hlad. Vzhledem k tomu, že jsem měla chuť na něco s kuřecím masem a v mrazáku kuřecí už nebylo ( jak nečekané) jsem hned ráno vystartovala na kole do místního obchodu se smíšeným zbožím. K nákupu jsem také přihodila tmavé toustové chleby, které jsem si hodlala dát na snídani.

A jak už se to někdy stává, já osel, včera nenechala vybité baterky z foťáku nabít, takže jsem snídani ani oběd, ba dokonce ani večeři nenafotila. Všem, kdo měl o ně zájem se hluboce omlouvám- už se to nestane :(

Takže na snídani jsem měla: 4 tmavé toustové chleby "upečené" v topinkovači, potříté ramou a s domácími švestkovými povidly, neslazený ovocný čaj, 0,3dl čisté vody

K obědu jsem chtěla vyzkoušet recept od Nikki Finn- Kuře na medu a pomeranči a jako přílohu jsem si zvolila brambory s pažitkou. Trochu jsem si ingredience upravila- místo slunečnicového oleje jsem tam dala olivový olej ( který je určitě zdravější a z mých předešlých znalostí vím, že i lepší pro spalování), posléze jsem toho činu litovala, protože jsem se bála, že to k tomu nebude pasovat. Navzdory mým obavám to chutnalo opravdu výtečně. Bylo to lehké a mísily se chutě jak sladkého medu tak i kyselejšího pomeranče. Kdo máte zájem, určitě doporučuji, recept zde: http://mojetelo.blogspot.cz/2013/04/kure-na-medu-pomeranci.html.
( takhle nějak to vypadalo i u mě ;) 


Rychlé umyté nádobí, vysáté chodby a pokoje a ještě mě čekala zkouška s cimbálovou muzikou, protože zítra jedem na festival do Frenštátu p. Radhoštěm. Tím pádem zítřek je v ohrožení, protože nevím, kdy budu mít čas si zacvičit, protože už v průběhu vyučování musím odejít a program trvá až do pozdního večera a příjezd domů odhaduji kolem jedenácté večerní. S největší pravděpodobností budu bez denního pohybu, ale hodlám si to v sobotu vynahradit, protože ačkoliv se to zdá nemožné- já věčně zaneprázdněný člověk nemám nic na práci :)

Příjezd domů v 17:00h na večeři jsem si dala ( mimochodem baterky stále všechny nabité nebyly) zase, ale tentokrát zapečené tmavé tousty s plátkem šunky, sýry goudy, mozzarely, kečupu a koření. A k tomu kopu, ale opravdu hromadu zeleniny. Okurky, zelená paprika  a možná poprvé v historii mého stravování jsem snědla jedno celé rajče. Takže pro mě velký úspěch, protože jsem rajčata vždycky nesnášela a navíc mi často i zvedaly žaludek.

20:36 odcvičený 1.level od Jillian Michales. Každodenní cvičení už je znát na svalech, které cítím uplně všude a tak je to dobře. Ještě je relativně brzo a mám chuť si dát jako malý přídavek ještě sérii cvičení FitHall od Sandry.

Carol

Žádné komentáře:

Okomentovat

A co vy na to? :)