středa 1. ledna 2014

Jak na Nový rok, tak po celý rok


Technická poznámka na úvod: dneska mám zvláštní myšlenkové pochody,musím to ze sebe všechno dostat. Takže prosím omluvte mé někdy nesrozumitelné citové výlevy a nedokonalou koherenci textu :D

Začátek nového roku a hodně lidí si dává předsevzetí s cílem zhubnout ty naskládané vánoční tuky. Já si žádné předsevzetí nedávám. Píšu to tu možná trochu hrdinsky, ale upřímně zrovna datum 1. ledna nikdy předtím ( ani  loni) neučinilo v mém životě žádný zásadní zlom. Situace se začala měnit , když jsem tehdy šla do sebe a někdy v únoru loňského roku jsem poprvé navštívila místní posilovnu. Zkoušela jsem  lehce běhat na pásu, ale to jsem vydržela zhruba dva týdny. Jistý obrat tam byl, protože podněty k dalšímu pokračování vypluly na povrch někdy v květnu, kdy jsem to všechno začala brát vážně. ( Ne) pečlivě jsem všechno dodržovala a ejhle! Změny  ( sic menší) se za pouhý měsíc dostavily. Takže ono to všechno má něco do sebe.
Zpočátku hořké odříkání, svalová únava, vyčerpanost, pot, krev a slzy, bolest, která v mnohých případech i odrazuje, ale stejně si vše postupem času zamilujete. Jen trpělivě vyčkávat a snažit se ze sebe dostat co nejvíc (což je někdy problém, protože já jsem strašný nedočkavec). A ty výsledky se ukážou a budou motivující a to hodně! Nechci o sobě říkat, jaká jsem borka, hrát si na chytrou, všem radit, když o tom vím sama  zatím vím nula prd. Taky dělám chyby, dělám jich hodně, nejsem žádný profesionál, množství informací stále nevím, ale o tom to je.  Denně hledat, objevovat a říkat si: "Aha, to neznám, to zkusím" ...

Jenomže ono to všechno zanechalo v mém životě jistou stopu, a prostě já už si nedokážu představit, že bych to vzdala a vrátila se tam, kde jste byla předtím, protože já nechci. Beru to jako rutinu. Jo samozřejmě, že  čas od času si dát něco nezdravého nás nezabije, zhřeším, ale potom si beztak ťukám na čelo: " Karolíno, vždyť to vůbec nebylo nutné, bez toho by jsi přežila". Taky mívám dny, kdy bych se na cvičení mohla z vysoka vykašlat ( a taky, že na to někdy skutečně vykašlu),  dny, kdy se mi ani vařit nechce a raději sáhnu po rohlíku, ale potom musíte rychle naskočit do toho jedoucího vlaku a vědět co je dobré, co se má a co nemá.
Teď vám naprosto upřímně ze srdce řeknu, že neznám krásnější pocit, než když si dobře zacvičíte a můžete si říct, že jste to zvládla. Vyčerpáním sice potom sotva jdu, ale nevyměnila bych ho za nic na světě! Nedokážu to ze sebe ani všechno vysypat, ale to, že si něco odepírám, motivuji se, vyzývám sama sebe, mám koníček, který mě neustále zaměstnává a  nesmírně baví. :) Chci jít dál, být den ode dne lepší, silnější, překonávat se a laťku dávat výš a výš.
Achjo.. končím, dnes už jsem se dost nalétala v oblacích. Nestačí jen snít, musí se to taky udělat.

Takže hned po novoročním přípitku jsem byla tak naspeedovaná, že jsem si v obýváku musela udělat symbolických 14 burpees a 14 kliků :))
Zároveň jsem odpoledne u tety beztak kousek toho řízku se salátem dala ... nebudu lhát, to taky bylo zbytečné :( Za to jsem si v podvečer musela odcvičit něco drsnějšího od FitnessBlender
Zítra také sepíšu pár výzev na tento rok a popřemýšlím nad wishlistem a udělám si úvodní fotku podle mého gusta :)

No Burpee HIIT Cardio ( pokud jste si jako já mysleli, že když tam nebudou burpees, že to bude pohodička, tak jste se šeredně spletli :D )


Ještě přikládám pár motivujících obrázků, pro ty, kteří ještě třeba váhají jestli začít nebo chtějí skoncovat.
Kdybych náhodou měla podobné úmysly i já, prosím řádně mě propleskněte nebo nakopněte :D





















Zase tolik hodin, s tím chozením do postele se musí něco udělat!







2 komentáře:

A co vy na to? :)