neděle 5. ledna 2014

Cože škola? aneb konec vánočního flákání

Tak či onak- jednou to raz přijít muselo.  Prostě zase zpátky do lavic a vzhledem k tomu, že jsou už jen tři týdny do uzavření známek- no, tak to se pěkně zapotíme! Aspoň se to týká mé osoby, která si musí ke konci pololetí vždycky nasbírat ty "nejlepší" známky, zbytečně nasekat chyby v písemkách ( a to hlavně z nepozornosti, na to jsem já profík)  a pak má co dělat, aby to všechno stáhla na těch pár dvojek...

Teď jsem to trochu zveličila, ale já do školy chodím ráda. Ráda se ( ač to někdy podle mého mrčení a blbých keců nevypadá) vzdělávám a nejraději bych všechno chtěla vědět tady a teď a ve všem být odborník. Ale tyto prázdniny jsem se nedokopala ( a tolik jsem slibovala) k žádnému učivu, dnes jsem otevřela dva tři sešity, ale i tak, toto jsem naprosto zazdila.

Co víc, nejvíc mě štve, že už nebudu mít tolik času na vaření, cvičení a jen tak si prohlížet jiné fitness deníky, nové workouty apod. Prostě to teď bude všechno strašně na rychlo. Budu si plánovat dopředu ať zbytečně neztrácím čas ( ovšem počítám s tím, že mi to ne vždycky vyjde). Takže si už dnes částečně navařím na zítřek, udělám seznam na nákup,  najdu si workouty, pročtu si nějaké učivo ať se mi v té hlavě už něco fixuje... Já jsem člověk co bez plánování neudělá takřka nic, tímto pokládám problém návrat zpátky do starých kolejí za uzavřený.
Nikki Finn ( mojetelo.blogspot.cz):
" Co se týče sacharidů, je to ok, nebála bych se být kolem 55%, ale s těmi bílkovinami je to podle mne přehnané, 1,5g-2g je dávka tak pro namakanýho chlapa a ne pro tebe... pro ženu i cvičící je ok 0,8-1,2 g bílkovin na jedno kilo váhy. Ani se nedivím, že ti ty bílkoviny nešly dohnat, je to prostě strašně moc. Měly by tvořit 15% tvého denního příjmu.Bílkoviny a jejich použití je vesměs strašně společností ve fitness strašně přehnané, tělo si stejně vezme jen to, co uzná za vhodné a zbytek vyloučí, jenže tím nadměrným příjmem hodně trpí ledviny, určitě ne z krátkodobého hlediska, ale neřídila bych se tím nějak dlouho, jinak to je spíše o zdraví. 2g bílkovin si opravdu už dávaj chlapi při vysoké fitness zátěži. ženská má jinou stavbu těla a jiné procento svalové hmoty. Tuky bych držela někde kolem 20-30% Zdravé tuky ti nemají jak ublížit. pokud jich je tak akorát a navíc, jsou velmi potřebné, určitě se jich záměrně nezbavuj. To, že méně jíš se dá snadno napravit, toho bych se nebála, ono jakmile se ti zvětší cvičením svalová hmota, tak tě to i bude nutit více jíst, protože tělo bude rychleji spalovat a budeš mít častěji hlad, mně se stalo to samé :) "

Nikki já prostě věřím a věřím i Janči z Netučných, takže :)Tento problém je také vyřešený, no stress, jím kdy mám hlad :D

  • Stále pracuji na designu blogu, musím udělat úvodní fotku, wishlist, seznam nových potravin na vyzkoušení a fitness kalendář. Na ten se obzvlášť těším, protože elektronická verze mi přijde přehlednější a lepší než zapisování do deníku ( já vím, jsem hrozná, nikdy u toho nevydržím), protože tam budou zrovna odkazy a hned budu vědět, co jsem necvičila a co si musím zacvičit :)
  • S tím wishlistem to beru s nadhledem, protože po těchto Vánocích si asi dlouho nic nekoupím ( ani naši mi dlouho nic nekoupí), protože moje bankovní konto pláče ( a našich určitě také :D). Ne, bude strašně moc výdajů ( a zase nejvíc na mně), protože vodák, FCE, řidičák a mnoho dalšího... Karolína bude mít půst!
  • Od 6. ledna, čili od zítřka pojedu taky výzvu od Tiffany Rothe, kterou jsem objevila na fb skupině Ovládněte svůj metabolismus s JiMi od Maminy Zdeniny:

RECOMMENDED WEEKLY SCHEDULE:
MONDAY
1. Hot body warm-up
2. 10 minute booty shaking workout
3. No more back fat
4. Burn baby burn biceps
5. Beautiful Booty workout
6. Flat, sexy abs
7. Lean and Lovely lower abs parts 1& 2
TUESDAY
1. Hot body warm-up
2. Boxer Babe
3. Chiseled Chair Challenge
4. Bikini Abs Workout
5. Boob lift, tummy tuck
6. Stretch, Meditation and Gratitude
WEDNESDAY
1. Hot body warm-up
2. Get your Sexy Back
3. Mountain Climber
4. Sexy Butt and Arm Combo
5. 5 minute Saggy Butt Solution (available on download only) if you don't have it do Sexy Sensational Shoulders.
6. Lean and Lovely Lower abs part 1 and 2
THURSDAY
1. Hot body warm-up
2. Sexy Summer Workout
3. Small waist, tight but, thin thigh workout
4. Ballerina Beauty
5. No more flabby arms
6.. Boobs up, tummy down (chest and ab workout)
7. Stretch, meditation, Gratitude
FRIDAY
1. Hot body warm-up
2. Boxer Babe
3. Sexy, sensational shoulders
4. Ballerina Legs
5. 5-minute Saggy Butt Solution (skip this if you do not have it) you can do the Sexy butt and arm combo instead.
6. Bikini Abs Workout
7. Flat, sexy abs
SATURDAY
1. Hot body warm-up
2. 10 minute Booty Shaking Workout
3. Mountain Climber
4. Boxer Babe
5. Butt like a Brazilian
6. Beautiful Booty
7. Stretch, meditation and gratitude.
SUNDAY- REST :)
 Takže uvidíme jak to půjde :)


  • naposledy jsem doma cvičila ve čtvrtek, protože v pátek mám tréninky s folklorním souborem a tentorkát se nám zkouška natáhla skoro na 4hodiny, takže jsme potom šli domů málem po čtyřech :D v sobotu jsem plnila domácí povinnosti a večer šla na ples, kde jsme se řádně vyblbli i bez  alkoholu ( dobře, přiznávám deci bílého, jedna malá whiskey)  :)
  • dnes jsem si hodila oblíbenou  16-ti minutovou tabatu pro (mírně) pokročilé od Nikky a byla jsem zase o něco lepší a to potěší :) Ale nenajedla jsem se předtím dobře, takže se mi po docvičení začala šíleně točit hlava ( málem jsem netrefila do dveří) a ten hnusný pocit na zvracení... honem jsem si šla dát něco k jídlu a doplnit energii


 dnešní cvičení naprosto vystihuje :DDD 

učení :P a smothie z banánu, kiwi, skořice a slunečnice

žravkááá po  tabatě: cottage sýr, okurka, paprika, pórek, rajče, sezamové semínko, krajíc chleba

Přeji krásnou neděli a všem studentům dobré ranní vstávání ;)







2 komentáře:

  1. Jé, to vypadá pěkně to smoothie i sváča/véča/či co :D Taky sice do školy chodím ráda, ale jak kdy a hlavně by mi nevadily ještě prázdniny dalších 14 dní :D To cvičení vypadá zajímavě, to je k nějakým videům na YT? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://doboje.blogspot.cz/2014/01/prvni-vyzva-s-tiffany.html To cvičení je z nové lednové výzvy od jedné fitness bojovnice, říkající si Mamina Zdenina :) právě se jdu na to podívat :)

      Kdyby prázdniny ještě chvíli pokračovali, tak bych zapomněla asi kompletně všechno, co jsem kdy uměla, dneska jsem si zmateně vzpomínala :)

      Jojo, ale to kiwi bylo trochu kyselé :D

      Vymazat

A co vy na to? :)